Wyświetlanie strony

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.
tomulek28
Początkujący
Początkujący
Posty: 4
Rejestracja: 8 gru 2013, o 10:04

Wyświetlanie strony

Post autor: tomulek28 »

Mam taką prośbę już na początku proszę o wyrozumiałość bo jestem początkującym użytkownikiem tego genialnego programu.
Przeglądając forum wysywigwebbiulder.com tam jest taki dział Promuj swoją stronę wykonaną WYSIWYG Web Builder
związku z tym mam dwa pytania
Jak można zrobić warstwę na której jest menu tak żeby ona zawsze była na wierzchu statycznie a strona przewijała się pod nią tutaj jest tak wykonane http://www.hans-roehrig.de Udało mi się zrobić górną warstwę pływającą ale nie tak jak na podanej stronie
Drugie pytanie też na przykładzie powyżej strony
U mnie www już po wygenerowaniu lub wgraniu na serwer każdy kształt zapisany jest jako obraz który mogę skopiować pobrać lub wyświetlić w nowym oknie
tu na przykładzie powyższej strony są np trzy białe kształty (okienka) których znajduje się tekst i po kliknięciu prawym przyciskiem nie da się ich skopiować czy wyświetlić w nowym oknie
Jest jakiś sposób żeby kształty nie zapisywały się w formacie .jpeg bo pewnie przez to strona jest o wiele cięższa i długo się ładuje.
No chyba że te kształty to są warstwy?
Będę wdzięczny za odpowowiedź
Pozdrawiam

Już znalazłem odpowiedź więc temat można zamknąć
Marencja2
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:17

Re: Wyświetlanie strony

Post autor: Marencja2 »

Na początek Warstwa (layer z Insert>Adwanced).
Właściwości warstwy:Nieprzezroczysto..-None. Lokalizacja i Rozmiar:Mode-Docking Layer. Dock mode-Dock top.Alignmet-Stretch content...
I jescze ustawienia strony Własciwości Strony (Page>PagePropeties) zakładka Ogólne>opcja Srodek strony ustaw "Nie centruj tej strony...".

W zakładce style we Właściwosci Warstwy możesz wybrać tło dla warstwy etc.