umieszczanie obrazów

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.

umieszczanie obrazów

Postprzez kucyk98 » 2 sty 2017, o 13:25

Witam.
Próbuję zrobić stronę na urzadzenia mobilne.
cała mape strony mam zrobiona. teraz chce wstawić obrazki (forma menu) i tu pojawia mi sie problem, nie moge ułozyc ich tak jak ja che tylko taj jak program chce.
nie moge zaczac układac ich od połowy strony wylko automatycznie ładuje je na góre.
czy można to jakoś zmienić?
dziękuje za pomoc.
kucyk98
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2017, o 13:11
Maszyna: pc

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez Na_razie2 » 2 sty 2017, o 15:28

Można prosić trochę jaśniej/obszerniej na temat problemu bo nic z tego nie "czaje" co napisałeś.
"..cała mape strony mam zrobiona.." jak mniemam chodzi o szkielet,zarys,koncepcję,układ stron..
"..(forma menu).." można prosić dokładniej co to jest ?

Musisz dać więcej szczegółów, zrzuty (obrazki), a najlepiej plik przykładowy zapisanej strony *.wbs" bez konkretnej treści (może być zapisana jako szablon *.wtp), daj tylko tyle aby objaśnić o co chodzi .
Diabeł tkwi w szczegółach, a ponadto nie wiemy jaka jest konstrukcja strony, jakie są ustawienia tak dla stron jak i programu i jakie obiekty zostały użyte na stronie.
Na_razie2
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 44
Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:48

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez kucyk98 » 2 sty 2017, o 16:50

ok. juz wyjaśniam.
w załaczeniu jest plik, zwykła pusta strona z umieszczonymi trzema obrazkami.
jeden z nich to producenta (póki co mam wersje demo) a dwa moje.
w chwili obecnej są obok siebie, a ja chciłbym aby jeden był na srodku a dwa i kolejne zebym mógł umieszczać gdzie mi sie podoba.
jesli to wina wersji demo to... czy aby na pewno w pełnej wersjii tego nie bedzie?
i kolejna sprawa, własnie wrzuciłem tło... i nie ma go.
chciałbym takie... ( przykład) http://wallpapercave.com/wp/UoQbFHi.jpg

jesli ktos bedzie mógł mi wytłumaczyc co robie zle to bede wdzieczny.
Pozdrawiam.
Załączniki
index.rar
plik
(1.34 KiB) Pobrane 215 razy
kucyk98
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2017, o 13:11
Maszyna: pc

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez Na_razie2 » 2 sty 2017, o 23:12

A to taki gips,nie bardzo ci pomogę - nie dłubię w tym
Nie wiem czemu akurat zdecydowałeś się na taki tryb tworzenia strony, aby utworzyć stronę na urządzenia mobilne nie koniecznie trzeba używać trybu mobilnego który ogranicza "inwencję twórczą" ;) - narzuca określony sposób działania,"ograniczone pole manewru", ograniczona ilość rozszerzeń do zastosowania.

"..nie moge ułozyc ich tak jak ja che tylko taj jak program chce.." tak to działa ,brak pozycjonowania bezwzględnego,musisz określić jak obrazki są wyświetlane
(we właściwościach obrazka opcja Layout-true/false do tego MaxWidth określa maksymalny rozmiar obrazka)

"..automatycznie ładuje je na góre. czy można to jakoś zmienić?.."- pewnie można na rózne sposoby min. "padingiem" pewnie jeszcze krawędzią obrazka o kolorze tła lub transparent,niewidocznymi obiektami (opacity na zero) itd...
Patrz plik.
Pierwszy obrazek jest przesunięty od góry 40px (pading top) o tyle samo zoztał rozciągniety obrazek w pionie.
Drugi obrazek jest przesunięty od góry 100px i od dołu 50px obrazek rozciągniety w pionie o 150px
Tekst na podobnej zasadzie.Po tekście przed chmurką jest wstawiony pusty obszar tekstowy też z padingiem.
Dalej galeria odsunięta bo przed nią obrazek z padingiem u dołu.
Na końcu pingwin (obrazek/kształt) odsunięty bo przed nim pusta warstwa (transparentna,bez ramki,full width)

Max width obrazków ustawiony na 600px (oprócz awatarów) wiecej nie ma sensu bo to małe obrazki i prawie widać "ziarno" przy rozciąganiu.

W zipie szablon (*.wtp) ten plik dostarcz do katalogu roboczego do szablonów (przeważnie \Moje dokumenty\WYSIWYG Web Builder\system\templates), a w programie otwórz go "file > nowa strona z szablonu"
Lub zamiennie "przykład mobilka.wbs" otwórz w WWB.
Możesz jeszcze pokombinować jeszcze z siatką (grid)

ps. co do tła
gdzie dałeś to tło, widzę że z opcji w Theme Menager Mobile do wyboru jest transparent,gradient,solid i multicolor gradient,
i coś ten transparent się mi nie dodaje.
oczywiście można wymusić aby to co zasłania nie zasłaniało dając na końcu styli w css dopisując w notepad:
.ui-page-theme-a{background-color: transparent;} (jeśli them jest inny zmień "a" w "ui-page-theme-a" na właściwy)

Plik chapnij stąd http://www.wysiwygwebbuilder11.pl/przyklad/przyklad_mobilka.zip tu nie mogę dodać za mały upload.
Ostatnio edytowano 3 sty 2017, o 17:36 przez Na_razie2, łącznie edytowano 1 raz
Na_razie2
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 44
Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:48

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez kucyk98 » 3 sty 2017, o 13:58

Dziękuje za pomoc, juz spieszę donieśc czemu własnie w układzie mobilnym robiłem.
chodzi o to ,iż układając w formacie 320x480 moe dokładnie rozłożyć elementy i widziec jak bedą sie zachowywały one na ekranie telefonu.
chyba ze jest inny sposób by to zrobic i nie bawić sie w układanki na stronie mobilnej.
kucyk98
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2017, o 13:11
Maszyna: pc

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez Na_razie2 » 3 sty 2017, o 17:45

i nie bawić sie w układanki na stronie mobilnej

zależy jak strona rozbudowana, i tego ustawiania nie ma tak wiele.
Zassaj ten szablon http://www.wysiwygwebbuilder.com/templates/blogcarousel.zip ,blogo-karuzele możesz podmienić na coś innego ew. doinstaluj pakiet styli do karuzeli chociaż w być może teraz w instalce są zintegrowane.
Wczytaj stronę z szablonu, a następnie dodaj punkt przerwania na 320px a zobaczysz że wszystko prawie samo się zrobi , dodaj tylko lekkie poprawki.
Sprawdź podgląd np. w firefox w trybie mobilnym (shift+control+m) lub na urządzeniach typu pierdafonik jak to wychodzi.
Na_razie2
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 44
Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:48

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez kucyk98 » 4 sty 2017, o 06:46

dziekuje za pomoc. to ...brak mi słów:)
kucyk98
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2017, o 13:11
Maszyna: pc

Re: umieszczanie obrazów

Postprzez kucyk98 » 25 sty 2017, o 13:59

oto plik
kucyk98
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2 sty 2017, o 13:11
Maszyna: pc


Powrót do Porady, demonstracje, tutoriale, przykłady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości