Problem z php

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.
marcinm311
Początkujący
Początkujący
Posty: 3
Rejestracja: 14 mar 2014, o 14:12
Maszyna: sony vaio

Problem z php

Post autor: marcinm311 »

Witam, jestem nowy na forum, od kilku dni bawię się wysiwyg'iem, potrafię zrobić system logowania połączony z bazą mysql, wszystko działa tak jak powinno. Problem pojawia się kiedy chce dodać coś, czego nie ma w "gotowych dodatkach". Do tej pory zajmowałem się głównie grafiką komputerową, ale chciałem pogłębić swoją wiedzę i stworzyć jakiś portal, narazie dla samego ćwiczenia. Nie znam się jeszcze na umieszczaniu skryptów php na stronie i właśnie tu mam problem. Chciałbym dodać czat na strone jednak wiekszość rozwiazań jakie znajduję jest umieszczone na forach/stronach jako kod php do wrzucenia na strone. Próbowałem wrzucić go w html box, otwierałem stronę jako html w tymże programie i próbowałem wrzucić ten kod, niestety też nie przyniosło to skutku. Gdzie powinienem wrzucać skrypty php, żeby działały tak jak powinny? Dla przykładu chciałbym mieć je na stronie index(startowej). Rozszerzenie strony oczywiście zmieniam z *.html na *.php. Korzystam z programu w wersji 9.3.

ps. Zdaję sobie sprawę że powinienem zacząć raczej od podstaw, przeczytań 20 książek na temat tworzenia stron w php, ale chciałbym spróbować ugryźć temat tworzenia www z tej strony.
Marencja2
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:17

Re: Problem z php

Post autor: Marencja2 »

Możesz dodać na kilka sposobów.Ppm na wolne miejsce w edytorze i wybierasz "Kod Html Strony.." i tu możesz wkleić tekst (kod),jednak to rozwiązanie posiada ograniczenia pozwala umieszczać kod tylko w kilku założonych z góry miejscach.
Do "Kod Html Strony.." dostaniesz sie też z Menu,zakładka Page>Page Html.