Problem z opublikowaniem strony

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.
stickyicky
Początkujący
Początkujący
Posty: 6
Rejestracja: 9 sty 2014, o 01:16
Maszyna: klawiatura

Problem z opublikowaniem strony

Post autor: stickyicky »

Witam zakupiłem hosting, własną domenę a stronę zrobiłem w programie wisiwyg web builder i tu zaczyna się problem. Mój hosting wyglada tak jak na zdjeciu w załączniku, sa tam jakieś pliki i foldery, jestem zielony w tym temacie i za bardzo nie wiem gdzie mam i w jaki sposob przenieść moją prace w programie na prawdziwą stronę w internecie(czyli na hosting). Wie ktoś o co mi chodzi? Próbowałem strone umieścić na serwerze przez publish i FTP ale nie wiedziałem co i jak. Prosze o pomoc
Załączniki
primeo.jpg
primeo.jpg (215.04 KiB) Przejrzano 3227 razy
Marencja2
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:17

Re: Problem z opublikowaniem strony

Post autor: Marencja2 »

Tak to opisałeś że nie wiadomo od czegoś ci tu zacząć.
Ten zrzut niewiele nam mówi.Napisz może coś więcej o tym hostingu i domenie tzn.czy to jest domena czy subdomena czy kupiłeś u nich bo jesli kupiłeś od innej firmy np. *.pl
to musisz jeszcze przekierować.Napisz też coś więcej o hostingu (cena-bo strasznie żeśmy ciekawi :-) ),bo jesli to jest całe "centrum sterowania" to trochę "ubożuchno" wygląda.
Co widzisz jak wpiszesz swój adres w przeglądarkę?,bo jakiś index.html tam widzę że masz ,napisz może czy to twój plik czy dostałeś na start od firmy ponadto te foldery są
twoje czy już były na serwerze.
Co do wrzucania przez FTP server na króry chcesz wrzucać pliki musi to umożliwiać a więc musi tam być ten server z ustawionym kontem (login,hasło ew. port) i tak też musisz ustawić w WWB (Publisch>Edycja>Typ Ftp Server i poprawne wpisane parametry do połączenia).Poprawność ustawień możesz sprawdzić próbując się połączyć, ale raczej nie polecał bym takiego działania zdecydowanie lepiej jest postawić lokalnie