Formularz kontaktu w php

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.
wojtek691
Początkujący
Początkujący
Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2014, o 17:29
Maszyna: dell

Formularz kontaktu w php

Post autor: wojtek691 »

Dzień dobry.
Jestem zupełnie początkujący- postawiłem własną stronę, podstrony. Wszystko działa. Chciałbym zająć się "głębiej" stroną i stworzyć formularz kontaktowy, który będzie działał niezależnie od programów pocztowych. Z pomocy na stronie angielskiej niczego się nie dowiedziałem. Wydaje mi się, że robię wszystko ok, ustawiłem dane serwera i nic- maile nie dochodzą.
Poproszę o konkretną pomoc- ew. odpłatną. Dzięki za uwagi, żebym się nauczył:)
Pozdrawiam
Marencja2
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:17

Re: Formularz kontaktu w php

Post autor: Marencja2 »

Jak rozumiem chodzi o wysyłanie maili ze strony.
Możesz dokładniej opisać problem (trochę więcej szczegułów) jakiś kawałek kodu do wglądu by się przydał ew. zapisana strona z programu WWB bo nie
wiemy co ta za formularz, użyłeś gotowca z WWB czy sam napisałeś kawałek kodu.
Jak to ma działać opisz krok po kroku, jakie treści w tym formularzu miały by się znaleźć,czy są jakieś zabezpieczenia przed wysyłaniem
spamu,gdzie hosting strony i czy masz tam konto zintegrowane ze stroną itd. itp.
Sama budowa skryptu nie jest skomplikowana,jakiś formularz z danymi do wprowadzenia umieszczony na stronie (może być w html-u) do tego strona w
php-e do odebrania danych z formularza plus ew. obróbka wprowadzonych danych i kawałek kodu do wysłania maila przez konto zintegrowane ze
stroną bo jakiś serwer poczty musi być).
Całość można również (form.+kontrola+wysyłka) umieścić na jednej stronie (oczywiście w php-ie).
Jeśli oczekujesz pomocy to najlepiej utwórz tę jedną stronę w WWB z tym formularzem + skrypt wysyłający zapisz,spakuj zip-em i wystaw do pobrania
bo diabeł tkwi w szczegółach i nie wiemy jak masz to zrobione.
wysiwygwebbuilder11.pl