Brak połączenia z podstronami

Jeśli posiadasz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi, to ten dział jest dla Ciebie.
graf123
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2015, o 08:23

Brak połączenia z podstronami

Post autor: graf123 »

Witam, jestem baaardzo początkującym użytkownikiem i samoukiem bez jakiegoś podręcznika itd. Może pytanie moje będzie dla kogoś śmieszne ale niech się powstrzyma ;)
Zbudowałam całą stronę, wszystko podłączone, w przeglądarce wszystko śmigało na podglądzie, nie było problemu z poruszaniem się po całej stronie a podstron jest wiele.
Nie wiem co się stało, czy ja coś zrobiłam, ale po odpaleniu dziś podglądu w przeglądarce nic się nie łączy czyli daje mi tylko podgląd poszczególnej, wybranej strony ale nie ma łączenia z podstronami.
Co mogłam zrobić? Sprawdzałam i wszystkie strony mają wpisane linki, nic tu nie grzebałam. Nie zmieniałam ustawień. Co się mogło zadziać i co mogę z tym zrobić?
graf123
Początkujący
Początkujący
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2015, o 08:23

Re: Brak połączenia z podstronami

Post autor: graf123 »

Robiłam nowe strony i jest to samo, wcześniej, łączyło, teraz nic nie łączy.
Marencja2
Majster
Majster
Posty: 100
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:17

Re: Brak połączenia z podstronami

Post autor: Marencja2 »

Ze śmianiem to nawet jak bym się nie wstrzymywał ale... i tak nie wiem w którym miejscu się śmiać
Prawie nie rozumiem o czym piszesz.
I tak:
..wszystko podłączone.. - tzn. co myszka klawiatura monitor?

..w przeglądarce wszystko śmigało na podglądzie..- co innego przeglądanie jednej strony (bez servera http) co innego normalne jej użycie (przez serwer http) korzystając z linków do podstron na niej umieszczonych.

..nie było problemu z poruszaniem się po całej stronie a podstron jest wiele..- po a.)gdzie ta strona (server) lokalnie
czy na hostingu. 2-jak te linki wyglądają bo nie wiemy jak to wygląda i możemy tylko dywagować w ciemno.